تعمیر کولر گازی در مشهد

کولر گازی یکی از لوازم خانگی مهم و مورد استفاده روزانه است که در فصل‌های گرم سال، به عنوان یک ابزار اساسی برای خنک کردن هوا در منازل، ادارات و فضاهای تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. با افزایش استفاده از این دستگاه‌ها، احتمال خرابی و نیاز به تعمیر نیز افزایش می‌یابد.

تعمیر کولر گازی

برند های کولر گازی

تعمیر کولر گازی هایسنس

هیتاچی

تعمیر کولر گازی هیتاچی

هیوندای

تعمیر کولر گازی هیوندای

تعمیر کولر گازی گرین

لوگو ال جی

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی سامسونگ

لوگو مدیا

تعمیر کولر گازی میدیا

تراست

تعمیر کولر گازی تراست

Siemens

تعمیر کولر گازی زیمنس

لوگو دوو

تعمیر کولر گازی دوو

اجنرال

تعمیر کولر گازی اجنرال

تعمیر کولر گازی جنرال

تعمیر کولر گازی در سرویس کاران مشهد

سرویس کاران مشهد یکی از مراکز معتبر و با تجربه در زمینه تعمیر کولر گازی هستند که با داشتن تیمی مجرب و متخصص از تعمیرکاران، به ارائه خدمات حرفه‌ای و کارآمد در تعمیر انواع کولر گازی‌ها می‌پردازند. این سرویس کاران با تکیه بر تجربه، دانش فنی و استفاده از تجهیزات پیشرفته، به بهترین شکل مشکلات کولر گازی‌ها را تشخیص می‌دهند و با استفاده از قطعات اصلی و مرغوب، آنها را تعمیر می‌کنند.

عمده ترین مشکلات خرابی در کولر گازی ها

کولر گازی‌ها دستگاه‌های پیچیده‌ای هستند که ممکن است با گذشت زمان و استفاده مداوم، به خرابی‌های مختلفی روبرو شوند. عمده‌ترین مشکلات خرابی در کولر گازی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  1. صدای غیر عادی کولر گازی: صداهای غیر طبیعی مانند صدای بلند و غلیظ، زنگ زدن، لرزش یا دیگر صداها ممکن است نشان‌دهنده مشکل در قسمت‌های مختلف کولر گازی باشند، مثلاً خرابی فن‌ها، کمپرسور یا دیگر قطعات دستگاه.
  2. خاموش نشدن دستگاه: اگر کولر گازی به‌طور کامل خاموش نمی‌شود یا بعد از خاموش کردن مدتی بعد خود به‌صورت خودکار روشن می‌شود، ممکن است با مشکل در سیستم کنترلی یا ترموستات دستگاه مواجه باشید.
  3. مشکل نشتی آب از پنل کولر گازی: نشت آب از پنل کولر گازی ممکن است به دلیل خرابی در لوله‌ها، درپوش مخزن، وسایل آبکاری یا دیگر قطعات باشد و باعث رطوبت و آسیب به دستگاه شود.
  4. کاهش یا عدم خنک شدن هوا: اگر کولر گازی هوا را به صورت کامل خنک نمی‌کند یا توان خنک‌کنندگی آن کاهش یافته است، ممکن است مشکل در کمبود گاز، فیلترها، کمپرسور یا مبدل حرارتی باشد.

اگر کولر گازی نیاز به تعمیر داشت چه کار کنیم؟

مرحله اول

ثبت درخواست شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت
نمایید و یا با 05137575850تماس بگیرید.

مرحله دوم

هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

مرحله سوم

مراجعه کارشناس و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط کارشناس بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

مرحله چهارم

تست دستگاه و پایان سفارش

دستگاه به صورت کامل تست شده و صحیح سالم تحویل شما خواهد گردید.

سوالات متداول

بله، چنانچه کولر گازی نیاز به قطعه ای نو داتشه باشد، سرویس کاران این قطعه را تامین خواهد کرد.

قبل از اعزام تعمیر کار به محل شما، زمان و مکان ارائه خدمات با مشتری هماهنگ خواهد شد.

تمامی افرادی که در سرویس کاران مشهد به عنوان تعمیرکار فعالیت می کنند، دارای مدارک تخصصی و تایدیه صلاحیت از سمت مجموعه می باشند.

شما میتوانید از طریق فرم ثبت درخواست خود را ثبت نمایی و یا از با تماس با شماره های 05137575850 یا 09359774199 درخواست خود را ثبت نمایید.