لباسشویی ال جی LG

Washing-Machine-Lg-300x300

فهرست مطالب

لطفا با ما در تماس باشید سرویس کاران مشهد 05137575850

 

lg100 

سرویس و تعمیر لباسشویی ال جی LG

امروزه ماشين لباسشويی يکی از لوازم خانگی بسيار ضروری در هر خانه ای است؛ اما اکثر مردم بدون توجه و مراقبت های لازم فقط از آن استفاده می کنند تا زمانی که لباسشويی دچار مشکل شود يا از کار بيفتد و حجم زیادی از لباس های کثيف روی دست آن ها بماند!  یکی از عوامل موثر در افزایش طول عمر و پیشگیری از مشکلات احتمالی؛ سرویس لباسشویی ال جی در زمان مناسب می باشد. بهتر است حداقل هر سال یک بار لباسشویی سرویس شود. در این صورت ریسک خرابی های پیچیده در آینده کم خواهد شد و هم چنین کیفیت و بازدهی لباسشویی شما حفظ خواهد شد. شما می توانید برای ثبت درخواست سرویس دستگاه تان با شماره ی 05137575850 تماس حاصل نمایید.

در صورتی که ماشين لباسشويی شما تخليه نمی کند، در حین کار خاموش شده است، نشتی و آبریزی دارد، صدای زیادی میدهد، لرزش دارد، ارور میدهد، آبگیری نمی کند، داخل مخزن آن آب جمع می شود، نمی چرخد و يا کلا لباسشويی روشن نمی شود، تعميرکاران متخصص ماشين لباسشويی می توانند با ارائه خدمات مناسب، سرويس دوره ای و تعميرات فوری مشکلات دستگاه شما را در کمترين زمان ممکن برطرف نموده و آسودگی و آسايش را به خانه تان بازگردانند.

علاوه بر اين متخصصان ما نکات و توصيه های مهمی در رابطه با نگهداری و طرز استفاده صحيح از لباسشويی را به شما آموزش خواهند داد، تا بتوانيد از دستگاه خود استفاده بهتری داشته باشيد. برای ثبت درخواست تعمير ماشين لباسشویی ال جی LG می توانيد فرم درخواست تعميرات را تکميل و يا با شماره 05137575850 تماس حاصل فرماييد.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی LG

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، یکی از تخصصی ترین خدمات نمایندگی این شرکت بوده و در ارائه ی هرچه بهتر انجام شدن آن دقت ویژه ای صورت می گیرد. کارشناسان ماهری در نمایندگی ال جی سرویس کاران مشهد ، انجام مراحل ترمیم این محصول را بر عهده گرفته و در طول این فرآیند، از وسایل و ابزار بسیار پیشرفته ای استفاده می کنند. تخلیه نکردن آب ماشین لباسشویی، متوقف شدن عملکرد خشک کن لباسشویی، خراب شدن شیربرقی ، مشکلات موتور لباسشویی ، به هم خوردن تنظیمات ماشین لباسشویی و… برخی از مشکلات رایج لباسشویی هستند. با توجه به اهمیت ماشین لباسشویی در بین لوازم خانگی و ساختار تولیدی نسبتا پیچیده آن، تصمیم گرفتیم نکات مهم در فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را به شما کاربران عزیز ارائه دهیم؛ با ما همراه باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شامل اقداماتی همچون ترمیم قطعات آسیب دیده، تعویض قطعات معیوب، رفع ارورها و مواردی از این دست می شود. گفتنی است برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان امکان تعمیر لباسشویی LG در محل نیز فراهم شده است. برای آشنایی با جزئیات بیشتری راجع به تعمیر لباسشویی ال جی و بایدها و نبایدهای این کار با ما همراه باشید.

مراحل تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

  • تماس با سرویس کاران مشهد 05137575850

جهت تعمیر لباسشویی ال جی، پیش از هر کاری با ما یعنی سرویس کاران مشهد نمایندگی LG  با شماره 05137575850 تماس بگیرید. با این کار در جریان نحوه دریافت خدمات قرارمی گیرید.

  • ثبت درخواست تعمیرات

پس از برقراری تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی ال جی، درخواست خود را ثبت کنید.

  • اعزام تیم تعمیرات لباسشویی در محل

در مرحله سوم، همکاران ما با شما تماس گرفته و آدرس و دیگر اطلاعات مورد نیاز را دریافت می کنند. تیم تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل، در اولین فرصت به آدرس شما اعزام می شود.

  • عیب یابی ماشین لباسشویی

عملیات عیب یابی لباسشویی توسط تکنسین های مجرب نمایندگی مجاز ال جی انجام می شود.

  • تعمیر و تعویض قطعات

قطعات آسیب دیده، بسته به شدت آسیب دیدگی، ترمیم شده و یا تعویض می گردند.

  • تست و تحویل و گارانتی دستگاه

در نهایت پس از پایان عملیات تعمیر لباسشویی ال جی، دستگاه تست شده و بدون ایراد، به شما تحویل داده می شود. و بصورت کتبی به شما گارانتی 6 ماهه داده خواهد شد.

کد های ارور و خطای لباسشویی ال جی

لیست مهم ترین کدهای خطا یا ارو های ماشین های لباسشویی ال جی که گاهی باعث به مشکل خوردن روند کاری ماشین لباسشویی شما میشود:

  • IE  : مشکل در مجرای خروجی دلیل خطای تخلیه آب میباشد
  • PE  : فشار سطح آب از حد استاندارد دستگاه جابجا شده
  • UE  : توازن لازم بین لباس های داخل دستگاه وجود ندارد
  • OE  : عمل تخلیه آب به درستی انجام نمی شود
  • AE  : وجود نشتی و آبریزی
  • HE : مشکل در المنت باعث ایجاد خطای سنسور هیتر میشود
  • LE : موتور دستگاه دچار مشکل فنی شده
  • EE : برد کنترلر الکتریکی دچار مشکل شده
  • PF : برق دستگاه قطع شده یا مدار الکتریکی دچار مشکل شده
  • TE : خرابی هیتر _ سنسور دمای آب
  • CE : جریان بیش از حدی به مدار الکتریکی موتور وارد شده
  • DE : درب دستگاه درست بسته نشده
  • FE :  معیوب بودن هیدروستات دستگاه باعث آبگیری بیش از ظرفیت دستگاه شده
  • (SE(5E : خرابی موتور لباسشویی یا برد کنترل اصلی
  • CL : فعال شدن قفل کودک_خرابی برد الکترونیک

تعمیر لباسشویی ال جی در نمایندگی سرویس کاران مشهد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در مشهد ، به دلیل دارا بودن سابقه ی درخشان چندین سال در امر تعمیر انواع مدل های لباسشویی ال جی، قابلیت این را دارد که در صورت بروز هر گونه خطایی در ماشین لباسشویی شما، در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، تعمیرات را برای شما انجام داده و مجدد همانند قبل، آن را مورد استفاده شما کاربران گرامی قرار می دهد.

تعمیرگاه لباسشویی ال جی در مشهد ، با بکارگیری کارشناسان و تکنسین های توانمند و زبده، که همگی در سطح بالایی از لحاظ دانشی و فنی هستند؛ از اصلی ترین و مهم ترین وجوه تمایز این مجموعه نسبت به رقبا، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در امر تعمیر یا تعویض قطعات، هم چنین قیمت عادلانه و منصفانه تعمیرات می باشد. و مهمترین ویژگی سرویس کاران مشهد نسبت به بقیه تعمیرکاران ، گارانتی و ضمانت نامه کتبی 180 روزه یا 6 ماهه دستگاه تعمیری شما توسط ما میباشد.

لطفا با ما در تماس باشید سرویس کاران مشهد 05137575850

سولاردام ال جی تعمیرات