خدمات پس از فروش سولاردام ال جی

خدمات پس از فروش

فهرست مطالب

سولاردام چیست؟

سولاردام ترکیبی از امواج مایکروویو و گرمایشی است که شرکت ال جی آن را ابداع کرده. فرق روش پخت سولاردام با مایکروویو در داشتن المنت های نوری است که قادرند گرما و نفوذ بالایی داشته باشند و این مورد، مهمترین تفاوت مایکروویو با سولاردام است.

خدمات پس از فروش سولاردم

 

برای نمایندگی تعمیر ماکروفر در مشهد در اینجا کلیک کنید.

خدمات پس از فروش چیست؟

 خدمات پس از فروش خدمتی است که از سوی کارخانه سازنده به مشتری پس از فروش محصول ارائه می‌شود. این خدمت می‌تواند شامل تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی یا بیشتر باشد.

خدمات پس از فروش سولاردام ال جی:

  • گارانتی محصولات:

گارانتی برای محصولات سولاردم یکی از مهمترین خدمات پس از فروش است. این گارانتی باید شامل تعمیرات و یا تعویض قطعات تحت شرایط خاصی باشد.

  • خدمات تعمیر و نگهداری:

خدمات تعمیر و نگهداری سیستم‌های سولاردم باید شامل تعویض قطعات آسیب دیده و تعمیرات در صورت بروز خطاهای فنی باشد.

  • خدمات مشاوره و پشتیبانی:

خدمات مشاوره و پشتیبانی می‌توانند شامل مشاوره درباره نصب، استفاده و نگهداری از سیستم خورشیدی باشند.

  • ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش:

شرکت‌های سولاردم باید به دنبال بهبود و ارتقاء خدمات پس از فروش خود باشند و همواره در تلاش باشند تا مشتریان خود را راضی نگه دارند.

  • آموزش و آگاهی‌بخشی:

خدمات پس از فروش شامل آموزش و آگاهی‌بخشی به مشتریان درباره نحوه استفاده و نگهداری مناسب از سیستم سولاردم باشد.

  • مانیتورینگ سیستم‌ها:

خدمات پس از فروش باید شامل مانیتورینگ سیستم‌های سولاردم باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به سرعت پیگیری و رفع آن شود.

  • ارائه خدمات پس از فروش در شبکه فروش:

شرکت‌های سولاردم باید این امکان را برای مشتریانشان فراهم کنند تا در تمام نقاط جهان به خدمات پس از فروش دسترسی داشته باشند.

گارانتی محصولات چیست؟

گارانتی

گارانتی محصولات به تعهد شرکت تولید کننده یا فروشنده نسبت به عملکرد صحیح و بدون مشکل محصول ارائه شده می‌گویند. با دادن گارانتی، تولید کننده یا فروشنده مسئولیت تعمیر و یا تعویض محصول را برای مدت زمان مشخصی نظیر یک سال، دو سال یا بیشتر بر عهده می‌گیرد اگر در طول مدت گارانتی، مشکلی در محصول وجود داشته باشد، سرویس کاران مشهد با بهترین متخصصان تعمیر گارانتی را بر عهده می گیرند و لبخند رضایت بخشی را بر لب مشتری می گذارند.

عواملی که ممکن است از گارانتی خارج شود:

گارانتی‌هایی که برای تعمیر ماکروویو انجام داده می‌شود، بستگی به شرایط و قوانین هر شرکت تعمیراتی می‌تواند متفاوت باشد. اما در کل، برخی از گارانتی‌هایی که برای تعمیر ماکروویو به کار می‌روند عبارتند از:

  • گارانتی تعمیر:

شرکت تعمیراتی مسئولیت تعمیر دستگاه را بر عهده می‌گیرد و هزینه تعمیر را پوشش می‌دهد. معمولاً در این نوع گارانتی، تعمیرات باید در مدت زمان مشخصی از طرف شرکت تعمیراتی انجام شود.

  • گارانتی تعویض:

در صورتی که مشکلی در دستگاه برطرف نشود، دستگاه تعویض می‌شود. در این نوع گارانتی، هزینه تعویض دستگاه بر عهده شرکت تعمیراتی است.

  • گارانتی قطعات:

فقط قطعاتی که عیب دارند تعویض می‌شوند و هزینه تعویض قطعات بر عهده شرکت تعمیراتی است.

  • گارانتی کلی:

در این نوع گارانتی، تمامی هزینه‌های مربوط به تعمیر دستگاه بر عهده شرکت تعمیراتی است و در صورتی که تعمیر دستگاه موفقیت آمیز نباشد، دستگاه تعویض می‌شود.

مشکلاتی که ممکن است برای سولاردم پیش آید:

  • گرم نکردن
  • جرقه زدن
  • روشن نشدن
  • خاموش نشدن
  • باز نشدن درب سولاردم
  • بود دادن
  • مشکلات گریل سولاردم
  • روشن نشدن چراغ
  • صدا دادن
  • کار نکردن دکمه سولاردم

و …

تعمیر محصولات توسط سرویس کاران مشهد

سرویس کاران مشهد یکی از مراکز نمایندگی تخصصی در حوزه تعمیرات انواع لوازم خانگی در مشهد است که در این چند سال سابقه درخشان خود افتخار همکاری و بهره مندی از اساتید ، مهندسین و تکنسین های حرفه ای و خبره بوده است و ابن باعث مباهات و نقطه عطف این مجموعه میباشد. حال بسیار مفتخریم که شما دوست عزیز ما را جهت همیاری و همراهی انتخاب نموده اید و باعث خوشحالی ماست که بتوانیم از تمام ظرفیت ها و تجربیات علمی و عملی همه دوستان در جهت خدمت رسانی و سرویس دهی به شهروندان عزیز استفاده نماییم.

برای تماس با ما در اینجا کلیک کنید.

سولاردام ال جی تعمیرات