تعمیر پکیج اخگر در مشهد

پکیج‌های گرمایشی دیواری به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای تأمین گرمایش منازل و فضاهای کاری محسوب می‌شوند. این دستگاه‌های کوچک و کارآمد توانسته‌اند با جایگزینی به جای سیستم‌های موتورخانه مرکزی، در بسیاری از ساختمان‌ها مورد استقبال قرار گیرند. اما همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، پکیج‌های دیواری نیازمند مراقبت و تعمیرات دوره‌ای هستند. 

پکیج اخگر

برند های پکیج

لیست کد خطاهای پکیج اخگر

جدول ارور پکیج اخگر

کد خطا F3

علت خطا : خطا در سنسور آب مصرفی

رفع خطا: تعویض سنسور حرارتی آب مصرفی

کد خطا F4

علت خطا : وجود مشکل در سنسور حرارتی مدار شوفاژ

رفع خطا : تعویض سنسور حرارتی مدار شوفاژ

کد خطا F5

علت خطا : مربوط به حسگر یا یون یا حتی گاز ورودی به دستگاه می باشد.

رفع خطا :

1. اطمینان از باز بودن شیر گاز ورودی

2. چنانچه شعله روشن و سپس خاموش می شود ممکن است مشکل از خرابی یون یا عدم اکسیژن کافی برای احتراق باشد.
3. اطمینان از وصل بودن گاز و فشار کافی آن

کد خطا F6

علت خطا : ایجاد خطا در لیمیت سوئیچ 78 درجه علت این خطا می باشد.

رفع خطا :

1. وجود مشکل در سنسور حرارتی،

2. رسوب گرفتن مبدل ثانویه

3. خراب بودن لیمیت سوئیچ

4. وجود هوا در پکیج به علت کار نکردن ایرونت هواگیر اتوماتیک.

کد خطا F7

علت خطا : خطا در سنسور دود

رفع خطا :

1. اطمینان از مسدود نبودن مسیر خروجی دودکش

2 . چک کردن مکش مناسب دودکش با روشن کردن یک روزنامه داخل دودکش
3.در صورتیکه که پکیج در فضای باز نصب شده می توانید ترموستات دود را یکسره کنید ولی توجه داشته داشته باشید که پکیج های بدون فن داخل ساختمان را به هیچ عنوان نباید یکسره کرد.

کد خطا F8

علت خطا : وجود مشکل در لیمیت 110 درجه باعث ایجاد این خطا می شود.

رفع خطا :

1. بسته بودن شیرهای رفت و برگشت رادیاتور

2. گیرپاژ شدن یا معیوب بودن پمپ سیرکولاسیون

3. معیوب بودن شیر موتوری
4. گرفته بودن صافی برگشت

5. معیوب بودن لیمیت سوئیچ

6. رسوب گرفتن مبدل حرارتی

اگر پکیج نیاز به تعمیر داشت چه کار کنیم؟

مرحله اول

ثبت درخواست شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت
نمایید و یا با 05137575850تماس بگیرید.

مرحله دوم

هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

مرحله سوم

مراجعه کارشناس و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط کارشناس بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

مرحله چهارم

تست دستگاه و پایان سفارش

دستگاه به صورت کامل تست شده و صحیح سالم تحویل شما خواهد گردید.

سوالات متداول

بله، چنانچه پکیج نیاز به قطعه ای نو داتشه باشد، سرویس کاران این قطعه را تامین خواهد کرد.

قبل از اعزام تعمیر کار به محل شما، زمان و مکان ارائه خدمات با مشتری هماهنگ خواهد شد.

تمامی افرادی که در سرویس کاران مشهد به عنوان تعمیرکار فعالیت می کنند، دارای مدارک تخصصی و تایدیه صلاحیت از سمت مجموعه می باشند.

شما میتوانید از طریق فرم ثبت درخواست خود را ثبت نمایی و یا از با تماس با شماره های 05137575850 یا 09359774199 درخواست خود را ثبت نمایید.