تعمیر پکیج آرونیکس در مشهد

پکیج‌های گرمایشی دیواری به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای تأمین گرمایش منازل و فضاهای کاری محسوب می‌شوند. این دستگاه‌های کوچک و کارآمد توانسته‌اند با جایگزینی به جای سیستم‌های موتورخانه مرکزی، در بسیاری از ساختمان‌ها مورد استقبال قرار گیرند. اما همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، پکیج‌های دیواری نیازمند مراقبت و تعمیرات دوره‌ای هستند. 

آرونیکس پکیج

برند های پکیج

لیست کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور

جدول ارور پکیج آرونیکس مدل آلونیا و سلیوانیا

کد خطاE0:

غیرطبیعی بودن سیستم گرمایش

علت بروز:  عوامل وابسته قفل شدن پمپ، سنسور گرمایش عمل نمیکند، مسیر گرمایش مسدود است ،سوئیچ فشار آب معیوب است.

کدخطا E1:

مشکل احتراق
علت بروز:عوامل وابسته گاز یا شیر گاز عمل نمیکند، الکترود معیوب بوده یا اتصال زمین دارد، شیر گاز معیوب است، فشار گاز جهت احتراق خیلی کم است، حسگر شعله معیوب است، برد کنترل معیوب است.

کدخطا E2:

 دمای بیش از حد مجاز بیش از ۹۵ درجه

علت بروز: عوامل وابسته معیوب بودن کلید حد کابل کلید حد مشکل دارد عوامل نمودن کلید حد در اثر دمای بیش از حد.

 کد خطا E3:

خطای فشار هوا

علت بروز: عوامل وابسته فن معیوب است پرشر هوا معیوب است لوله دود مسدود شده.

کدخطاE4:

خطای فشار آب

علت بروز: عوامل وابسته کمبود آب در مدار گرمایش پرشر سوئیچ آب معیوب است سیم پرشر سوئیچ آب متصل نیست.

خطای E5:

پایین آمدن ولتاژ

علت بروز: عوامل وابسته ولتاژ خروجی از برد غیر طبیعی است.

 

خطای E6:

سنسور درجه حرارت آبگرم مصرفی معیوب است

علت بروز: سنسور آب گرم مصرفی معیوب است اتصال سنسور آبگرم مصرفی معیوب است.

خطایE7:

سنسور درجه حرارت مدار گرمایشی معیوب است

علت بروز: عوامل وابسته ، سنسور یا اتصالات گرمایش معیوب است

خطای E8:

دمای مدار گرمایش خیلی زیاد است بیش 90 درجه

علت بروز: عوامل وابسته ، سنسور گرمایش معیوب است محافظت از سیستم در دمای بالا.

خطای E9:

سیستم ضد یخ

علت بروز: عوامل وابسته ، مدار گرمایشی ممکن است منجمد شده باشد.

کد خطای پکیج آرونیکس مدل سیلوانیا:

خطاE1 :

خطای فشار آب – کمبود آب در مدار گرمایشی – پرشر سوئیچ آب معیوب است – سیم پرشر سوئیچ آب متصل نیست.

خطاE2:

مشکل احتراق – گاز یا شیر گاز عمل نمی کند – الکترود معیوب بوده یا اتصال زمین دارد – شیر گاز معیوب است – برد کنترل معیوب است.

خطا E3:

سنسور درجه حرارت مدار گرمایشی معیوب است

خطا E4:

سنسور درجه حرارت آبگرم مصرفی معیوب است

خطا E5:

حسگر شعله معیوب است.

خطا E6:

 خطای فشار هوا ، فن معیوب است – پرشر هوا معیوب است – لوله دود مسدود شده است.

خطا E7:

دمای بیش از حد مجاز ۹۵ درجه – کلید حد و اتصالات را چک کنید – کلید حد در اثر دمای بیش از حد عمل کرده است.

خطا H1:

ساعت زمانبندی معیوب است

 

 

جدول ارور پکیج آرونیکس مدل بریتا و رومنس

 

E0

غیر طبیعی بودن سیستم گرمایش

E1:

مشکل احتراق

E2:

دمای بیش از حد مجاز بیش از 95 درجه

E3:

خطای فشار هوا

E4:

خطای فشار آب

E5:

پایین آمدن ولتاژ

E6:

سنسور درجه حرارات آ بگرم مصرفی معیوب است

E7:

سنسور درجه حرارت مدار گرمایشی معیوب است

E8:

دمای مدار گرمایش خیلی زیاد است بیش از 90 درجه

E9:

سیستم ضد یخ 

کد خطای پکیج آرونیکس مدل رومنس:

E0:  

اشکال از نوع الکتریکی می باشد.دکمه RESET را فشار دهید و در صورت مشکل برطرف نشد برد را چک کنید.

E1:

کمبود آب در مدار گرمایش نشتی در مدار گرمایش خرابی یا درست وصل نبودن سیم پرشر سوئیچ خرابی منبع انبساط فشار را چک کنید زیر ۵/۰ بار نباشد.

E2

قطعی گاز کمبود فشار گاز اشکال در حسگر شعله وصل نبودن ارت دستگاه جا به جا شدن فاز و نول دکمه ریست را بفشارید مشکل باید حل شود پریز را برعکس وصل کنید.

E3:

اشکال از سنسور دمای مدار گرمایش قطعی پمپ فشار گاز بالا جرم در مدار گرمایشی انسداد مدار گرمایشی.

E4:

اشکال از سنسور دمای مدار مصرفی رسوب در مبدل ثانویه.

E5:

 اشکال خروجی دود اشکال ئنتوری اشکال فن اشکال پرشر سوئیچ هوا.

E7:

اشکال از میکروکنترلر (برد ) و یا قسمت نرم افزاری دستگاه مشکل دارد.

E9:  

در صورت تکرار زیاد خطای E5 برای مدت کوتاهی ظاهر می شود.

EU:

 اشکال از شیر گاز دستگاه می باشد.

EU:

اشکال از شبکه بر ورودی به دستگاه می باشد.

اگر پکیج نیاز به تعمیر داشت چه کار کنیم؟

مرحله اول

ثبت درخواست شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت
نمایید و یا با 05137575850تماس بگیرید.

مرحله دوم

هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

مرحله سوم

مراجعه کارشناس و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط کارشناس بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

مرحله چهارم

تست دستگاه و پایان سفارش

دستگاه به صورت کامل تست شده و صحیح سالم تحویل شما خواهد گردید.

سوالات متداول

بله، چنانچه پکیج نیاز به قطعه ای نو داتشه باشد، سرویس کاران این قطعه را تامین خواهد کرد.

قبل از اعزام تعمیر کار به محل شما، زمان و مکان ارائه خدمات با مشتری هماهنگ خواهد شد.

تمامی افرادی که در سرویس کاران مشهد به عنوان تعمیرکار فعالیت می کنند، دارای مدارک تخصصی و تایدیه صلاحیت از سمت مجموعه می باشند.

شما میتوانید از طریق فرم ثبت درخواست خود را ثبت نمایی و یا از با تماس با شماره های 05137575850 یا 09359774199 درخواست خود را ثبت نمایید.