تعمیر پکیج شوفاژکار در مشهد

پکیج‌های گرمایشی دیواری به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای تأمین گرمایش منازل و فضاهای کاری محسوب می‌شوند. این دستگاه‌های کوچک و کارآمد توانسته‌اند با جایگزینی به جای سیستم‌های موتورخانه مرکزی، در بسیاری از ساختمان‌ها مورد استقبال قرار گیرند. اما همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، پکیج‌های دیواری نیازمند مراقبت و تعمیرات دوره‌ای هستند. 

برند های پکیج

لیست کد خطاهای پکیج شوفاژکار

کد خطا پکیج شوفاژ کار(مدل الگانت)

کد خطا E0  

علت خطا : رسیدن فشار آب مدار به زیر 5/0 بار

رفع خطا: بالا بردن فشار توسط شیر پرکن

کد خطا E1

علت خطا : مشکل در بوجود آمدن شعله یا عدم تشخیص آن

رفع خطا : چک کردن عواملی که در ارتباط با شعله هستند از قبیل شیر گاز و جرقه زن.

کد خطا E3

علت خطا : خراب بودن سنسور آب گرم رفت شوفاژ

رفع خطا : تعویض سنسور آب گرم شوفاژ

کد خطا E4

علت خطا : وجود مشکل در مسیر دودکش

رفع خطا : چک کردن مسیرخروجی دود
مسدود بودن خروجی دودکش
معیوب بودن سنسور فشار

کد خطا E5

علت خطا : وجود مشکل در مسیر دودکش

رفع خطا : چک کردن مسیر خروجی دود
مسدود بودن خروجی دودکش
معیوب بودن سنسور فشار

کد خطا E6

علت خطا : عمل نکردن حسگر یا همان سنسور شعله

رفع خطا : چک کردن سنسور شعله و در صورت نیاز تعویض آن

کد خطا E7

علت خطا : معیوب بودن برد کنترل،

روشن شدن شعله بدون گردش آب داخل مدار گرمایش و یا بدون عملکرد پمپ

رفع خطا : چک کردن پمپ و تعمیر یا تعویض آن
در صورت نبودن مشکل در پمپ باید یا برد کنترل را تعویض کرد یا باز بودن شیر مسیر گرمایش باید چک شود.

کد خطا E8

علت خطا : تجاوز کردن دمای آب گرم شوفاژ از 85 درجه
معیوب بودن حسگر آبگرم رفت شوفاژ

رفع خطا : عوض کردن حسگر و کلید حرارتی

کد خطای E9

علت خطا : معیوب بودن حسگر حرارتی
کار نکردن کلید حرارتی 95 درجه

کد خطای EC

علت خطا : قطع شدن ارتباط بین برد کنترل و برد نمایشگر

رفع خطا : کابل و سیمی که ارتباط بین برد کنترل و برد نمایشگر را ایجاد می کند چک شود.

کد خطای EE

علت خطا : عدم مطلوبیت دمای آب گرم خروجی بعلت درست نصب نشدن حسگر یا معیوب بودن حسگر آب مصرفی

رفع خطا : ابتدا نحوه نصب حسگر چک شود در صورت عدم مشکل در نصب باید حسگر تعویض گردد.

کد خطای EF

علت خطا : بالا رفتن دمای آبگرم مصرفی به بیش از 80 درجه

رفع خطا : معیوب بودن دمای آبگرم مصرفی،
حسگر آبگرم و کلید حرارتی بررسی شود چنانچه مشکل داشت تعویض گردد.

کد خطا پکیج شوفاژ کار(مدل فلورانس و کامفورت)

 

کد خطا -5

علت خطا :  عدم اتصال صحیح بین برد و صفحه نمایش

رفع خطا : بررسی اتصالات

کد خطا 1

علت خطا :  دستگاه به تازگی نصب گردیده و وجود مشکل در جرقه زدن

رفع خطا : بررسی گاز و جرقه زدن

کد خطا 2

علت خطا : عمل کردن ترموستات حد به دلیل داغ شدن بیش از حد

رفع خطا : بررسی دمای رادیاتور
کنترل ترموستات حد

کد خطا 3

علت خطا : عدم جریان درست گازهای دودکش

رفع خطا : بررسی و چک مسیر خروجی گازهای دودکش

کد خطا 10

علت خطا : فقدان فشار سیستم(عمل کردن کلید فشار)

رفع خطا : تنظیم کردن فشار دستگاه بین 1 تا 1.5 توسط شیر پرکن

کد خطا 31

علت خطا : وجود خطای ارتباطی بین کلید کنترل  از راه دور و دیگ

رفع خطا : قطع برق دستگاه و وصل مجدد بعد از 1 دقیقه

کد خطا 35

علت خطا : شعله ناخواسته
تشخیص دادن شعله توسط کنترل الکتریکی هنگامیکه شعله نباید روشن باشد

رفع خطا : راه اندازی مجدد دستگاه با قرار دادن صدا بر روی حالت شعله خاموش

کد خطا 39

علت خطا : دستگاه مشکوک به یخ زدگی می باشد.

رفع خطا : امکان به زیر صفر رسیدن دمای سیستم و آب گرم پس از خاموش کردن دستگاه

 

 

کد خطاهای مشترک بین مدلهای الگانت،فلورانس و کامفورت پکیج شوفاژ کار

درجه حرارت افزایش نمی یابد

علت خطا : بالا بودن حجم ورودی آبفشار گاز پایین است
ظرفیت حرارتی گاز ورودی پایین است.

رفع خطا : تنظیم  حجم ورودی آب و گاز از طریق  شیر دستگاه

تفاوت داشتن درجه حرارت تنظیم شده با درجه حرارت واقعی

علت خطا : معیوب بودن برد کنترل

رفع خطا : تعمیر یا تعویض برد کنترل

پایین بودن دمای محیط

علت خطا :

پایین رفتن دمای محیطتعداد رادیاتورها برای محیط کم است
عایق نبودن منزل

رفع خطا :

چک کردن عواملی که باعث هدر رفتن گرما می شوند،
چک شدن ظرفیت دستگاه

اگر پکیج نیاز به تعمیر داشت چه کار کنیم؟

مرحله اول

ثبت درخواست شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت
نمایید و یا با 05137575850تماس بگیرید.

مرحله دوم

هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

مرحله سوم

مراجعه کارشناس و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط کارشناس بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

مرحله چهارم

تست دستگاه و پایان سفارش

دستگاه به صورت کامل تست شده و صحیح سالم تحویل شما خواهد گردید.

سوالات متداول

بله، چنانچه پکیج نیاز به قطعه ای نو داتشه باشد، سرویس کاران این قطعه را تامین خواهد کرد.

قبل از اعزام تعمیر کار به محل شما، زمان و مکان ارائه خدمات با مشتری هماهنگ خواهد شد.

تمامی افرادی که در سرویس کاران مشهد به عنوان تعمیرکار فعالیت می کنند، دارای مدارک تخصصی و تایدیه صلاحیت از سمت مجموعه می باشند.

شما میتوانید از طریق فرم ثبت درخواست خود را ثبت نمایی و یا از با تماس با شماره های 05137575850 یا 09359774199 درخواست خود را ثبت نمایید.