تعمیر پکیج آماتیس در مشهد

پکیج‌های گرمایشی دیواری به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای تأمین گرمایش منازل و فضاهای کاری محسوب می‌شوند. این دستگاه‌های کوچک و کارآمد توانسته‌اند با جایگزینی به جای سیستم‌های موتورخانه مرکزی، در بسیاری از ساختمان‌ها مورد استقبال قرار گیرند. اما همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، پکیج‌های دیواری نیازمند مراقبت و تعمیرات دوره‌ای هستند. 

پکیج آماتیس

برند های پکیج

لیست کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور

کد خطای پکیج آماتیس مدل لائوراپلاس

کد خطا E01

علت خطا : ایجاد نشدن شعله و وجود مشکل در احتراق

کد خطا E02

علت خطا : وجود مشکل در حسگر حد

وجود مشکل درسوئیچ حرارتی و رسیدن آب به نقطه جوش در مبدل اصلی

کد خطا E03

علت خطا : عدم تخلیه دود به علت وجود مشکل در کلید فشار هوا یا وجود مشکل در ترموستات دود

کد خطا E04

علت خطا : پایین بود فشار آب

کد خطا E05

علت خطا : وجود مشکل در سنسور شوفاژ.

کد خطا E06

علت خطا : وجود مشکل در سنسور مدار آب گرم مصرفی

کد خطا E09

علت خطا : ورود کردن بیش از حد آب به دستگاه.

کد خطا E51

علت خطا : وجود آسیب سخت افزاری

کد خطا E52

علت خطا : وجود آسیب سخت افزاری

کد خطا E53

علت خطا : وجود آسیب سخت افزاری

کد خطا E72

علت خطا : تشخيص ندادن محفظه احتراق

کد خطا E76

علت خطا : تشخیص ندادن اتصال ماژول شیر

کد خطا E99

علت خطا : عدم توانایی در راه اندازی مجدد

کد خطای پکیج آماتیس مدل ویکتوریا

کد خطا E0

علت خطا : هشدار دادن یخ زدگی

کد خطا E1

علت خطا : وجود مشکل در ایجاد احتراق

کد خطا E2

علت خطا : معیوب بودن فن، معیوب بودن پرشر هوا، انسداد مسیر دودکش

کد خطا E3

علت خطا : وجود مشکل در سوئیچ حرارتی مبدل

کد خطا E4

علت خطا : اشکال در حسگر دماب آب گرم مصرفی

کد خطا E5

علت خطا : بیش از حد بالا رفتن دما.

کد خطا E6

علت خطا : زمانیکه دستگاه روشن است در ایجاد احتراق مشکلی وجود دارد.

کد خطا E7

علت خطا : وجود مشکل در سوئیچ فشار آب مدار گرمایش.

کد خطا E8

علت خطا : وجود مشکل در حسگر مدار گرمایش

کد خطا E9

علت خطا : وجود مشکل در برد الکترونیک

بدون کد خطا

علت خطا : دکمه RESET و خاموش و روشن را فشار دهید. اگر مشکل برطرف نشد، پکیج را از برق بکشید و مجددا به برق بزنید. چند بار این عمل را انجام دهید. اگر ایراد برطرف نشد، آن را خاموش کرده و با مرکز خدمات پس از فروش تماس بگیرید. توجه داشته باشید که ترتیب فاز و نول باید رعایت گردد.

 

اگر پکیج نیاز به تعمیر داشت چه کار کنیم؟

مرحله اول

ثبت درخواست شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت
نمایید و یا با 05137575850تماس بگیرید.

مرحله دوم

هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

مرحله سوم

مراجعه کارشناس و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط کارشناس بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

مرحله چهارم

تست دستگاه و پایان سفارش

دستگاه به صورت کامل تست شده و صحیح سالم تحویل شما خواهد گردید.

سوالات متداول

بله، چنانچه پکیج نیاز به قطعه ای نو داتشه باشد، سرویس کاران این قطعه را تامین خواهد کرد.

قبل از اعزام تعمیر کار به محل شما، زمان و مکان ارائه خدمات با مشتری هماهنگ خواهد شد.

تمامی افرادی که در سرویس کاران مشهد به عنوان تعمیرکار فعالیت می کنند، دارای مدارک تخصصی و تایدیه صلاحیت از سمت مجموعه می باشند.

شما میتوانید از طریق فرم ثبت درخواست خود را ثبت نمایی و یا از با تماس با شماره های 05137575850 یا 09359774199 درخواست خود را ثبت نمایید.